testis ağrısı

3 gösterim
21 Ağustos 2008 emreulus sordu
Hocam merabalar;bu konuda bir makale yazacağınızı söylemiştiniz benim sorumda bununla ilgili olacak.testislerde rahatsızlık veren bazen idrarda yanmayada neden olan sıkıtnımı sizde danısmıstım.Ultrason,renki us doppler.kan ve idrar tahlilleri sonucları temiz cıkmıstı
uzun süre cok sık sekilde mastubasyon ile bosalma sağladım belki iki günde bir sıklıkla.5 ay önce buna son verdim 5 ay süresince toplamda belki 5-6 kez masturbasyon yapmıs olabilirim.bu değişimde testislerde ağrıya yada her zaman olmamakla beraber idrarda yanmaya neden olurmu.bu rahatsızlık verici durumu uzun süreli oturduğumda daha fazla hissediyorum.bu konuda bi cevap verirseniz memnun olurum saygılarımla.
________________________
Op.Dr.Ali Hatay
Uzun süre oturmak bu şikayetlere nedne olabilir.
Yine uzun süre cinsel perhiz kasıkta ve testiste ağrı yapar.
En iyisi düzenli boşalmalardır.
Geçmiş olsun.
Allahtan Sağlık, Şifa ve Afiyetler dilerim

Hasta Odası Nedir?

- Hasta Odası, Üroloji hakkında online olarak yardım alabileceğiniz soru cevap sistemidir.

Nasıl soru sorulur öğrenmek için lütfen okuyun

- Bu sistemde sorularınızı sorduktan sonra, sizlere mail yolu ile bilgilendirme yapılır, (isteğe bağlı) Zorunlu olarak mail verme durumu yoktur.

- Sistemde üyelik kısmı aktif değildir. Sorularınıza sadece

Op. Dr. Ali Hatay

cevap vermektedir.

...