Meninin az gelmesi ve ağr

4 gösterim
20 Ağustos 2011 Çekiç sordu
8 ay önce cinsel ilişkiye girmiştim, 1 ay sonrası idrar yolumda yanma ve acı oldu.İdrar testi yapıldı antibiyotik verildi. Bu durum 15-20 gün içerisinde geçti.
Geçtikten 1 ay sonra meni miktarında hissedilir derece azalma olmaya başladı. Tekrar doktara gittim Üriner sistem US incelemsi yapıldı normal olduğu söylendi, skrotal renkli doppler ultrasonografi yapıldı normal sınırlarda çıktı.
Spermiogram yapıldı normal olduğu ancak lökosit sayısının 1 milyon olduğu normal sınırının 1 milyonun altında olması gerektiği söylendi ama korkulacak bişeyin olmadığını ve sorunun cinsel ilişkiyle alakalı olmadığını belirtti doktorum.
Sıvı tükettiğimde hemen idrarım geliyor, yanma hissetmiyorum, ancak 1,5 aydır testislerimde makata doğru devam eden ağrılarım olmaya başladı.
Meni miktarı hala çok az gün içerisinde 2. boşalmada meni gelmiyor eskiden bolca geliyordu.
Agmentin vb. antibiyotik kullanınca meni miktarında artma oluyor ancak bırakınca yine azalıyor.Ne yapmalıyım, tşk
Dr. Ali HATAY CEVAP:
image Öncelikle Geçmiş olsun;
Sizde prostat iltihabı olmalı.
Şikayetler bunu gösteriyor.
Bu web sitesinin sol menüsündeki Sık Sorulan Sorular (SSS) ve prostat hastalıklar bölümünü okumanızı tavsiye ediyorum. Buradan daha detaylı bilgi alabilirsiniz.
http://www.dralihatay.com/sss.htm
Allah'tan Sağlık, Şifa ve afiyetler dilerim.

Hasta Odası Nedir?

- Hasta Odası, Üroloji hakkında online olarak yardım alabileceğiniz soru cevap sistemidir.

Nasıl soru sorulur öğrenmek için lütfen okuyun

- Bu sistemde sorularınızı sorduktan sonra, sizlere mail yolu ile bilgilendirme yapılır, (isteğe bağlı) Zorunlu olarak mail verme durumu yoktur.

- Sistemde üyelik kısmı aktif değildir. Sorularınıza sadece

Op. Dr. Ali Hatay

cevap vermektedir.

...