kr. prostatit

4 gösterim
21 Ocak 2010 Ahmet sordu
Hocam, benim tedavim ediyor ama şikayetlerim oldukça azalmış durumda.
Sık idrara çıkma ve penis başında sızı/ağrı şikayetim var. Eskiden ejakülasyon sonrası bu ağrı/sızı geçiyordu. Şimdi ise hiçbir ağrı yokken ejakülasyon sonrası peniste ağrı/sızı oluyor. Ve bir süre art arda tuvalete çıkıyorum.
Ejakülasyon iyi geliyor diye her gün yaşıyordum. Uzun süredir böyle yapmakla hata yaptım sanırım.
1) Peniste sızının tek nedeni kr. prostatit midir? Yoksa sağlıklı olsam da her gün ejakülasyon yaşamakla böyle bir sızı çeker miydim?
2) Eskiden çok su içiyordum. Böyle uzun süre çok su içip sık tuvalete çıkmanın ardından aşırı aktif mesane durumu ortaya çıkar mı? Bunu aza indirmek için ne yapmalı?
Sorularım biraz gereksiz gibi olduysa kusuruma bakmayın. İnsanı psikolojik olarak da yoran ve aptallaştıran bir hastalık bu.
Saygılarımla.
Dr. Ali HATAY CEVAP:
image
Öncelikle Geçmiş olsun;
1- Büyük ihtimalle her gün boşalmayla ilgilidir.
2- Bu söylediğinizin aşırı aktif mesane ile ilgisi yoktur. AAM bir hastalıktır.
3- Evet farkındayım.
Allah'tan Sağlık, Şifa ve Afiyetler dilerim.

Hasta Odası Nedir?

- Hasta Odası, Üroloji hakkında online olarak yardım alabileceğiniz soru cevap sistemidir.

Nasıl soru sorulur öğrenmek için lütfen okuyun

- Bu sistemde sorularınızı sorduktan sonra, sizlere mail yolu ile bilgilendirme yapılır, (isteğe bağlı) Zorunlu olarak mail verme durumu yoktur.

- Sistemde üyelik kısmı aktif değildir. Sorularınıza sadece

Op. Dr. Ali Hatay

cevap vermektedir.

73,814 soru

9,054 cevap

...