penıs basnda Kızarıklık Ve Kabuk

10 gösterim
21 Ocak 2010 Prototype sordu
S.a hocam Benım Sorunum Penıs basında Sunent Edılen Kısımda Kızarıklık Oluştu Daha Sora Bu Etrafa yayılarak 2 3 cm genıslyerek beyazımsı iz bıraktı daha soran heme karşı tarafında da aynı sekılde kabuk tutmaya başladı ve dıer eyrler ufak kucuk kızarıklıklar ve ufak kabuk tutmalar başladı noralde canımı acıtmıyor fakat elleyınce bıraz acıtıyor Lutfen Bır cvb Istıyorum tşkrler sımdıden
Dr. Ali HATAY CEVAP:
imageÖncelikle Geçmiş olsun;
Bu şikâyetleriniz mantar, ekzema, tahriş veya alerji olabilir. Bu saydıklarımın tedavisi farklıdır. Birinde kullanılan ilaç diğerinde kullanılmaz.
Bu nedenle bir cilt doktoruna (Dermatolog) başvurun, muayene olun. Teşhis konulduktan sonra doktorunuz size ilaç verecektir. Bu ilaçları kullanırsanız şikâyetlerinizden dolayısıyla hastalığınızdan kurtulabilirsiniz. Bu hastalıkların geçmesi uzun sürebilir. Şayet cilt doktoruna gittiniz ve geçmediyse tekrar aynı doktora gidin.
Allah'tan Sağlık, Şifa ve Afiyetler dilerim.

Hasta Odası Nedir?

- Hasta Odası, Üroloji hakkında online olarak yardım alabileceğiniz soru cevap sistemidir.

Nasıl soru sorulur öğrenmek için lütfen okuyun

- Bu sistemde sorularınızı sorduktan sonra, sizlere mail yolu ile bilgilendirme yapılır, (isteğe bağlı) Zorunlu olarak mail verme durumu yoktur.

- Sistemde üyelik kısmı aktif değildir. Sorularınıza sadece

Op. Dr. Ali Hatay

cevap vermektedir.

73,907 soru

9,135 cevap

...