hıv belirtisi taşıyorum

6 gösterim
22 Ocak 2010 mustafa sordu
hocam merhaba yaklaşık 80 gün önce şüpheli ilişki yaşadım ve buna takiben 1 hafta sonra nefes darlıgı kuru öksürük bogaz agrısı kilo kaybı gece terlemesi dişlerde sızı dilde şişlik ve bayaz tabaka damak içinde uçuk ensede boyunda agrı v.s. antibiyotik kulanıyorum geçiyor ve tekrar başlıyor ve yine antibiyotik kullanıyorum eliza testim negatif
kullandıgım antibiyotikler antikorlar gelişimi engelleyip kanda geç çıkmasını saglamış olurmu dedigim gibi 76 gün eliza negatif yani hocam 11 hafta sonucu veya başka bir hastalık kapmış olabilirmiyim birde hocam aynı anda hepatitde bulaştıysa hıv antikorları geç oluşur diyorlar bana lütfan yardımcı olursanız sevinirim teşekkür ederim
Dr. Ali HATAY CEVAP:
image
Öncelikle Geçmiş olsun;
Tahlil negatif sonuç vermiş. Aslında 3 ay sonra yapılsaydı daha iyi olurdu.
Şikayetler hive benziyor ama sizde hiv var demek sorumluluk ister.
Bir intaniye (bulaşıcı hastalıkları uzmanı) na görünün.
Allah'tan Sağlık, Şifa ve Afiyetler dilerim.

Hasta Odası Nedir?

- Hasta Odası, Üroloji hakkında online olarak yardım alabileceğiniz soru cevap sistemidir.

Nasıl soru sorulur öğrenmek için lütfen okuyun

- Bu sistemde sorularınızı sorduktan sonra, sizlere mail yolu ile bilgilendirme yapılır, (isteğe bağlı) Zorunlu olarak mail verme durumu yoktur.

- Sistemde üyelik kısmı aktif değildir. Sorularınıza sadece

Op. Dr. Ali Hatay

cevap vermektedir.

75,585 soru

10,791 cevap

...