Geciktirici ve idrarda yanma

5 gösterim
21 Ocak 2010 ferfecir sordu
Hocam merhabalar. Bir süredir cinsel ilişkiye girerken geciktirici sprey kullanıyorum. Dün sanıyorum ki yanlışlıkla penisimin iç kısmına kaçırdım ve yanma oldu. Yanma bir süre sonra geçmesine rağmen idrara çıkarken gün boyu yanma oldu. Acaba bir süre sonra yanma geçecek midir, yoksa doktora görünmem ya da herhangi bir ilaç/melhem kullanmalı mıyım?
Cevap verebilirseniz çok makbule geçecektir, iyi günler dilerim.
Dr. Ali HATAY CEVAP:
image
Öncelikle Geçmiş olsun;
Bir ilaç kullanmaya gerek yoktur. 2-3 güne kadar geçer. Bol su için.
Allah'tan Sağlık, Şifa ve Afiyetler dilerim.

Hasta Odası Nedir?

- Hasta Odası, Üroloji hakkında online olarak yardım alabileceğiniz soru cevap sistemidir.

Nasıl soru sorulur öğrenmek için lütfen okuyun

- Bu sistemde sorularınızı sorduktan sonra, sizlere mail yolu ile bilgilendirme yapılır, (isteğe bağlı) Zorunlu olarak mail verme durumu yoktur.

- Sistemde üyelik kısmı aktif değildir. Sorularınıza sadece

Op. Dr. Ali Hatay

cevap vermektedir.

...