testogel

3 gösterim
21 Ocak 2010 ismail1974 sordu
ali bey merhabalar;
testesteron sınsırın biraz üstün de olmasın dan dolayı;doktor testogel ver di.
1-testogeli bıraktıktan sonra,yükselen seviyeler aynımı kalır veya başlangıçtaki düşük seviye ye mi gelir?
2-testogelin prostatit veya sistit yapma yanetkileri varmıdır?
Dr. Ali HATAY CEVAP:
image
Öncelikle Geçmiş olsun;
1- Çok defa düzeliyor. Ama tedavisi süresi ne kadar sürer bilemiyorum.
2- Hayır böyle bir şey yapmaz.
Allah'tan Sağlık, Şifa ve Afiyetler dilerim.

Hasta Odası Nedir?

- Hasta Odası, Üroloji hakkında online olarak yardım alabileceğiniz soru cevap sistemidir.

Nasıl soru sorulur öğrenmek için lütfen okuyun

- Bu sistemde sorularınızı sorduktan sonra, sizlere mail yolu ile bilgilendirme yapılır, (isteğe bağlı) Zorunlu olarak mail verme durumu yoktur.

- Sistemde üyelik kısmı aktif değildir. Sorularınıza sadece

Op. Dr. Ali Hatay

cevap vermektedir.

...