Kuru ejekülasyon

2 gösterim
21 Ocak 2010 Clericuzieo sordu
Hocam Öncelikle dünkü cevabınız için çok teşekkür ederim.
Böbrek Tedavisi için gittiğim ürolog taş düşürmemi kolaylaıştırmak amacıyla XXXX adlı bir prostat ilacı vermişti.Sizce sorun bumudur? Bu ilacı kestiğim takdirde sorun düzelirmi? Yoksa başka birşeyden kaynaklanıyor olma ihtimali varmıdır?
Hocam ayrıca sizle ultrason ve ivp çekimlerimin sonuçlarını aktarmak istiyorum.Ürologum 5 gün içinde düşüremezsen müdahele ile(endoskopi) almamız gerekir dedi.Sizde öylemi düşünüyorsunuz.5 gün 30/06/2010 da doluyor.
Sonuçlar:
Ultrason : Sağ böbrekte minimal pelvikalisyel dilatasyon ,
Sağ böbrek üst polde 5mm,sol böbrek orta kesimde 5mm,alt polde 4mm boyutunda taş.
İVP : Sağ böbrek 13 cm boyutunda ve normalden biraz büyük ; sağ üreter distal kesimde 5mm boyutunda taş. sağ hidronefroz,sağ böbrek üst polde 8mm boyutunda taş.
Hiçbir karşılık beklemeden insanlara yardımcı olmanız, vakit ayırmanız çok büyük bir erdem. Allah siz ve sizin gibi bilim insanlarını bu milletin başından eksik etmesin.
Dr. Ali HATAY CEVAP:
image
Öncelikle Geçmiş olsun;
Bu ilaç meninin geriye kaçmasına nende olan bir ilaçtır. Doktorunuzla konuşun çok gerekmiyorsa ilacı kesin. İlacı kesince 3-4 günde meni kaçması gidecektir.
Doktorunuz taşı endoskopi ile alacağım demişse öyledir. Sizi tedavi edecek olan doktorunuzdur.
En iyisini o bilir.
Allah'tan Sağlık, Şifa ve Afiyetler dilerim.

Hasta Odası Nedir?

- Hasta Odası, Üroloji hakkında online olarak yardım alabileceğiniz soru cevap sistemidir.

Nasıl soru sorulur öğrenmek için lütfen okuyun

- Bu sistemde sorularınızı sorduktan sonra, sizlere mail yolu ile bilgilendirme yapılır, (isteğe bağlı) Zorunlu olarak mail verme durumu yoktur.

- Sistemde üyelik kısmı aktif değildir. Sorularınıza sadece

Op. Dr. Ali Hatay

cevap vermektedir.

73,816 soru

9,054 cevap

...