tahriş ve kaşıntı

4 gösterim
17 Haziran 2009 ali yıldız sordu
Hocam,benim peniste çevresinde kızarıklık ve kabarcıklar var ve bu kaşıntı yapıyor.Sanırım tahrişten olmuş ve yaklaşık bir yıldan beri bu durum devam ediyor.
Benim sorum bana tavsiye edebileceğiniz bir ilaç yada melhem ismi varmı.Sizden rıcam lütfen Tv de çıkıp sorulan her soruya ''Bir uzmana,bir doktora görünün'' şeklinde cevap vermeyiniz.Bunu sizin için söylemiyorum ama TV de bu şekilde cevap verilmesi bence çok yalnış,yani doktora gitme imkanı olan yada gitmeyi isteyen neden arayıp soru sorsunki.İlginize şimdiden teşekkür ederim.
Dr. Ali HATAY CEVAP:
image
Öncelikle Geçmiş olsun;
Güzel kardeşim sen bu web sitelerinin amacını yanlış anlamışsın.
Burada ilaç ismi vermiyoruz. TV de de verilemez. Çünkü bu tedaviye girer internet veya sanal ortamda tedavi olmaz.
Her ilacın bir doktor kontrolünde kullanılması taraftarıyız. Çünkü hastalık yok hasta vardır. İlaçlar, aynı hastalıklı olan değişik hastaya verilse bile etkileri farklıdır. Her ilacın kendine göre yan etkiler ve kullanılmaması gerek yerler vardır. Bunların hepsi bir doktor kontrolünde olması gerekir. İlaçların dozunu yine doktorlar ayarlar. Bu ayarlama yaş, kilo, boy, vücut yapısına göre değişir. İşin bir de yasal durumu vardır. Bir ilacın yan etkisinden dolayı hastaya zarar verdiği zaman sorumluluğu kim alacaktır. İnternet doktoru mu? Sonuçta bu durum ne etiğe ne mesleğe ne ahlaka uyar.
Biraz düşünürseniz bize hak vereceğinize eminim. Anlayışınız için teşekkürler.
Soru sormak başka tedavi olmak başkadır.
Allah'tan Sağlık, Şifa ve Afiyetler dilerim.

Hasta Odası Nedir?

- Hasta Odası, Üroloji hakkında online olarak yardım alabileceğiniz soru cevap sistemidir.

Nasıl soru sorulur öğrenmek için lütfen okuyun

- Siz zaman kaybetmeyin ve yorulmayın diye sistemde üyelik kısmı aktif değildir.

Sorularınıza sadece

Op. Dr. Ali Hatay

cevap vermektedir.

Tüm Eski Soru Cevapları Görmek İçin Tıklayın (115.000 Soru-Cevap)

82,354 soru

82,346 cevap

En popüler etiketler

varikosel mastürbasyon sertleşme kaybı ereksiyon sorunu testis penis sertleşme problemi testis ağrısı sertleşme sorunu sperm sperm testi sertleşme peniste hissizlik sık mastürbasyon spermiyogram penis boyu cinsel perhiz penis ağrısı ereksiyon prostatit erken boşalma idrar cinsel isteksizlik ağrı venöz kaçak boşalma varikosel ameliyati sonrasi prostat prostatit iltihabı perhiz üroloji testis ağrisi epididimit prostat iltihabı meni idrara sık çıkma peyronie testosteron kronik prostatit mezi spermde gariplik testis torsiyonu bel soğukluğu peniste eğrilik yanma hissi penis boyu problemi kasık ağrısı mesane zevk alamamak peniste uzerinde damar belirginleşmesi travma penis eğriliği sık idrara çıkma damar penis ucu sertleşmeme tahriş penis zedelenmesi doppler ultrason peniste morarma şişlik doppler sabah ereksiyonu testis sarkması yardımınıza ihtiyacım var böbrek taşı enfeksiyon teşekkür teşekkür cevabı istibra kızarıklık hidrosel akıntı testis torbası sarkması sertleşme problemi ereksiyon problemi penis sönmesi test sonucu penis ucu ağri ve yanmasi travmatik mastürbasyon sendromu penis kırılması sünnet siğil masturbasyon peniste zorlama porno-mastürbasyon aşırı aktif mesane hidrosel ameliyatı sonrasi sağ testis usg genital sertlesme sorunu varikosel sonrasi lütfen yardım ediniz ameliyat perhiz travma peniste şişlik sari parcaciklar kasık fıtığı semen analizi perhiz zorlama sertleşememe hiv şüphesi
...