Ereksiyon

10 gösterim
15 Haziran 2009 mustafa sordu
benım sorunum ereksıyon problemı ılkınde heyecan dedım gecıstırdım ama sonrakılerdede olmayınca en yakın arkadasımla paylastım stres yapmamamı sakın olmamı soyledı ama ben yurtdısında oldugum ıcın cogu kez bu ıse kalkıstım ama yok olmuyor.artık ıyıce kabullendım bı problem oldugunu bunun ıcın kac aydır ınternet uzerınden butun yazılanları okudum vs. anladıgım kadarıyla %70 gıbı bır oranla ılac yolu ıle duzelebılmekteymıs.sizden tavsıyem gercekten etkısı olurmu ornegın ne kadar kullanmam lazım normal fonksıyonlarına kavusabılmesı ıcın ? bnm arastırdıgım kadarıyla en ıyısı lXXXXX ılaclardan sızce de ıyı bır ılacmı ve pahalı olmasından dolayı karne ıle alınma durumu varmı ? maılıme cevap yazarsanız cok memnun olurum cunku cok kotu bır durumdayım.iyi günler
Dr. Ali HATAY CEVAP:
image
Öncelikle Geçmiş olsun;
Sizin ereksiyon şikayetleri büyük ihtimalle stres heyecan gibi sebeplerdendir. BU nedenle biraz stres giderici ilaç kullanmanızda sakınca yoktur.
İsmini verdiğiniz ilacı doktor kontrolünde kullanın. Devlet bu ilacı ödemiyor.
Allah'tan Sağlık, Şifa ve Afiyetler dilerim.

Hasta Odası Nedir?

- Hasta Odası, Üroloji hakkında online olarak yardım alabileceğiniz soru cevap sistemidir.

Nasıl soru sorulur öğrenmek için lütfen okuyun

- Bu sistemde sorularınızı sorduktan sonra, sizlere mail yolu ile bilgilendirme yapılır, (isteğe bağlı) Zorunlu olarak mail verme durumu yoktur.

- Sistemde üyelik kısmı aktif değildir. Sorularınıza sadece

Op. Dr. Ali Hatay

cevap vermektedir.

...