1 gösterim
16 Haziran 2009 ahmet sordu
slm kolay gelsin hocam size bir sorunumu anlatacam
idrar yolumda taş vardı lazerle kırdırdım aradan 6 ay geçti çok kötü ağrılar oldu bende göbeğimin içi bide penisin sünnet edilmiş yeri kilitleniyor çişimi yapamıyorum çok kötü ağırıyor yanıyorr hergün 3 litre su içiyorum bu ağrılar neden oluyor hocam sizden en kısa zamanda cevap bekliyorum allah bütün hastalarımıza acil şifalar versin inşallah
Dr. Ali HATAY CEVAP:
image
Öncelikle Geçmiş olsun;
Bir taş kırıntısı gelip idrar yolunuzu tıkamış olabilir.
Düşmeyen böyle taşlar bu tip şikayetlere neden olur.
Hemen bir film çektirin. Şayet taş düşecek gibiyse tedavi yok değilse endoskopik olarak kırılması lazım.
Allah'tan Sağlık, Şifa ve Afiyetler dilerim.

Hasta Odası Nedir?

- Hasta Odası, Üroloji hakkında online olarak yardım alabileceğiniz soru cevap sistemidir.

Nasıl soru sorulur öğrenmek için lütfen okuyun

- Bu sistemde sorularınızı sorduktan sonra, sizlere mail yolu ile bilgilendirme yapılır, (isteğe bağlı) Zorunlu olarak mail verme durumu yoktur.

- Sistemde üyelik kısmı aktif değildir. Sorularınıza sadece

Op. Dr. Ali Hatay

cevap vermektedir.

69,974 soru

5,329 cevap

...