Testestoron takviyesi

4 gösterim
15 Haziran 2009 Pal&Secam sordu
Sayın Ali Hatay,
Esasen hiç bir dönemimde memnun olmadığım ereksiyon performansım için 3 ay önce bir Üroloji uzmanına gittim. Kendisi kan testi yaptırmamı istedi ve test sonucunda hormon değerlerimin düşük olduğunu belirtti. O sıralarda 1 yıldır LUSTRAL adlı anti depresan ilacı kullandığımdan öncelikle bunu bırakmamı ve takviye olarak da testesteron seviyesini yükseltebileceğini söylediği VIGREX adlı ilacı 2 ay kullanmamı belirtti. İlacı düzenli olarak kullandım fakat gözle görülür bir fark olmadı. Bunun üzerine dün tekrar aynı uzmana durumu ifade etmek için gittiğimde kendisi hiçbir kontrol yada tetkik yapmadan direk NEBIDO isimli ilacı 1,5 ay arayla 2 kez kullanmamı ve 3 ay sonra tekrar kontrole gelmemi istedi. Açıkcası bu durumdan pek ikna olmadım zira testestoron seviyesinin o döneme has birsürü sebebi olabilirdi ve bu dönemde yükselmiş olabilirdi yada en azından düşüşün nedeni araştırmalıydı.
Sizden ricam beni budurum ışığında yönlendirmeniz, NEBIDO isimli ilacı kullanıp kullanmama yada başka tetkikler yada muayeneler yapma konusunda yönlendirmenizdir. Lütfen bu konuda gerekirse İstanbulda beni başka bir uzmana yönlendirin.
Desteğiniz için peşin teşekkürlerimle.
Konu ile ilgili aksiyon almak için yönlendirmelerinizi bekliyor olacağım.
Saygılarımla,
Dr. Ali HATAY CEVAP:
image
Öncelikle Geçmiş olsun;
Testosteron seviyesi düşükse bunun tedavisi var ve doktorunuz bu tedaviyi size uyguluyor. Testosteron seviyesine güvenmiyorsanız tekrarlayabilirsiniz.
Bana kalırsa başka doktor aramaktan ziyade kendi doktorunuza devam edip tedaviyi uygulayın.
Başka doktora giderseniz farklı bir şey yapmayacak ki. Ama doktora güven de önemli.
Allah'tan Sağlık, Şifa ve Afiyetler dilerim.

Hasta Odası Nedir?

- Hasta Odası, Üroloji hakkında online olarak yardım alabileceğiniz soru cevap sistemidir.

Nasıl soru sorulur öğrenmek için lütfen okuyun

- Bu sistemde sorularınızı sorduktan sonra, sizlere mail yolu ile bilgilendirme yapılır, (isteğe bağlı) Zorunlu olarak mail verme durumu yoktur.

- Sistemde üyelik kısmı aktif değildir. Sorularınıza sadece

Op. Dr. Ali Hatay

cevap vermektedir.

72,910 soru

8,177 cevap

En popüler etiketler

mastürbasyon varikosel penis testis sertleşme sperm sertleşme problemi testis ağrısı idrar sertleşme kaybı peniste hissizlik boşalma sertleşme sorunu varikosel ameliyati sonrasi penis boyu üroloji cinsel isteksizlik sık mastürbasyon prostat iltihabı spermiyogram erken boşalma penis ağrısı ereksiyon sorunu sperm testi meni mezi testis ağrisi prostatit ereksiyon prostat bel soğukluğu ağrı penis ucu kasık ağrısı testosteron teşekkür cevabı epididimit mesane akıntı böbrek taşı penis boyu problemi varikosel sonrasi peniste uzerinde damar belirginleşmesi penis eğriliği prostatit iltihabı hidrosel ameliyatı sonrasi idrara sık çıkma penis ucu ağri ve yanmasi kronik prostatit ameliyat test sonucu yanma hissi lütfen yardım ediniz yardımınıza ihtiyacım var sık idrara çıkma testislerde ağrı sertleşmeme peyronie damar -es1 zevk alamamak peniste cansızlık hidrosel ameliyatı varikosel ameliyatı aktif mesane istibra yumurtalık şişlik sünnet siğil doppler makat testis torsiyonu hocam hastalığım nedir acaba penis kızarıklık boşalamamak usg kaşıntı sonuç idrar hissi penis burkulması sertleşme problemi ereksiyon problemi penis sönmesi balayı sistiti peniste eğrilik testis agrisi cinsel istek azlığı cinsel isteksizlik nedenleri kasık fıtığı varikosel ameliyatı sonrası boy uzaması prostat sıvısı idrar yanması bacak ağrısı abdest klamidya hidrosel hamilelik kısırlık tahlil iltihap
...