libido ve ereksiyon

11 gösterim
21 Ağustos 2008 servet sordu
Hocam ben 24 yaşında erkek biriyim. Benim problemim 5 aydır hastalıklara olan takıntılarım. En ufak bir ağrıda kafamda ağrayan yerle ilgili takıntılar başlıyor. mesela kullandığım finasteride ilacının ereksiyon bozukluğu filan yaptıklarını söylediler. O zamandan bu yana libido düşüklüğü ve ereksiyon problemler yaşıyorum. Sadece o konuda değil yaklaşık 6 aydır gitmediğim bölüm doktoru kalmadı. Stresten takıntılardan spastik kolon hastası ayrıca mide rahatsızlıkları yaşadım.Bu süre zarfında varikosel ameliyatıda oldum. Libido düşüklüğü ve ereksiyon problemi için üroloğa göründüm. Hormon tahlilleri filan yapıldı anormal bir durum çıkmadı. Ama libido düşüklüğü zaman zaman değişiyor yani konsantre olabildiğim zamanlar oluyor. Ereksiyon problemide aynı şekilde cinsel isteklere konsantre olduğum zaman ereksiyon problemide olmuyor. Ama bazen yeterince olamadığım zaman moralim çok bozuluyor. Hocam yakında evlenmeyi düşünüyorum ama aşırı bir tedirginlik var ya evlendiğim zaman ereksiyon problemi yaşarsam diye:( Sizin bu konudaki fikrinizi öğrenebilirmiyim. En son sperm tahlilide yapıldı hareket yavaşlılığı var dendi ama iltihapta varmış. Bunlarda üstüne gelince daha bir tedirgin oldum:( Yardımcı olursanız çok sevinirim. Allah razı olsun sizden.
________________________
Op.Dr.Ali Hatay
Şikayetleriniz tamamen psikolojik. Sters, heyacan takıntı hepsi sizde var. Olay uroloji boyutunu aşmış, psikyatri boyuna gelmiş. Doktor doktor gezmeyin bırakın. Bu illerel uğraşanm bir psikyatri uzmanından yardım alın. Bakın bütün şikayetleriniz nasıl geçecek.
Geçmiş olsun.
Allahtan Sağlık, Şifa ve Afiyetler dilerim

Hasta Odası Nedir?

- Hasta Odası, Üroloji hakkında online olarak yardım alabileceğiniz soru cevap sistemidir.

Nasıl soru sorulur öğrenmek için lütfen okuyun

- Bu sistemde sorularınızı sorduktan sonra, sizlere mail yolu ile bilgilendirme yapılır, (isteğe bağlı) Zorunlu olarak mail verme durumu yoktur.

- Sistemde üyelik kısmı aktif değildir. Sorularınıza sadece

Op. Dr. Ali Hatay

cevap vermektedir.

...