penis rahatsızlığı

11 gösterim
21 Ağustos 2008 saqo sordu
Sayın Hocam;ilişkiye girdikten sonra ya da ufak bir sürtünmede dahi penisimin sağ köşesinde deride kızarıklıklar oluşuyor ve acıyor.Sürtünme olmadığı zamanda aynı bölgede beyaz beyaz soyulmalar oluyor ve bu yaklaşık bir buçuk yıldır böyle devam ediyor.Sizce bu ne olabilir?Ciddi bir durum mu dur?
________________________
Op.Dr.Ali Hatay
Bu şikâyetleriniz mantar, ekzema, tahriş veya alerji olabilir. Bu saydıklarımın tedavisi farklıdır. Birinde kullanılan ilaç diğerinde kullanılmaz.
Bu nedenle bir cilt doktoruna başvurun, muayene olun. Teşhis konulduktan sonra doktorunuz size ilaç verecektir. Bu ilaçları kullanırsanız şikâyetlerinizden dolayısıyla hastalığınızdan kurtulabilirsiniz.
Geçmiş olsun.
Allahtan Sağlık, Şifa ve Afiyetler dilerim

Hasta Odası Nedir?

- Hasta Odası, Üroloji hakkında online olarak yardım alabileceğiniz soru cevap sistemidir.

Nasıl soru sorulur öğrenmek için lütfen okuyun

- Bu sistemde sorularınızı sorduktan sonra, sizlere mail yolu ile bilgilendirme yapılır, (isteğe bağlı) Zorunlu olarak mail verme durumu yoktur.

- Sistemde üyelik kısmı aktif değildir. Sorularınıza sadece

Op. Dr. Ali Hatay

cevap vermektedir.

...